jueves, 4 de octubre de 2012

MARTINA RATOLINA I LES ESTRELLES






TÍTOL: Martina ratolina i les estrelles.

AUTOR: Kenneth Steven.

IL·LUSTRADOR: Louise Ho.

EDITORIAL: La Magrana.

SINOPSIS: Una fosca nit d'hivern, la mare ratolina desperta els seus dos ratolinets perquè veguin un meravellós cel resplendent d'estels fugaços. Aquesta nit, la família empra un viatge per recollir estrelles. Aconseguiran recollir-les?

ISBN: 84-272-9333-X

ANY DE PUBLICACIÓ I LLOC D'EDICIÓ: 2005, Barcelona. 

EDAT: A partir de 3 anys

ASPECTES A DESTACAR: L'il·lustrador sap destacar l'element principal, l'estrella, ja que la representa de manera visualment atractiva.

POSSIBILITATS DIDÀCTIQUES:
La importància de treballar en grup i de cooperar entre tots per aconseguir un objectiu.

LA LOLA VOL ANAR A LA LLUNA








TÍTOL: La Lola vol anar a la lluna.

AUTOR: Mercè Arànega

IL·LUSTRADOR:  Mercè Arànega

EDITORIAL: Baula

SINOPSIS: La Lola té la il·lusió d'anar a visitar la lluna, però ho veu difícil. Decideix dormir i somiar. A l'endemà troba els seus amics; la Berta i el Lluc, i els explica que li agradaria anar a la lluna. Els seus amics li donen propostes per arribar-hi. De sobte, arriba el seu germà i a la Lola se li acut una idea. Aconseguirà arribar a la lluna?

ISBN: 84-479-0923-9

ANY DE PUBLICACIÓ I LLOC D'EDICIÓ: 2001, Saragossa.

EDAT: A partir de 3 anys

ASPECTES A DESTACAR: -

POSSIBILITATS DIDÀCTIQUES:
Treballar el valor de l'amistat.

BALLAR AMB ELS NÚVOLS

                                                           


                                                      



TÍTOL: Ballar amb els núvols

AUTOR: Vanina Sarfoff

IL·LUSTRADOR: Vanina Starkoff

EDITORIAL: Símbol Editors

SINOPSIS: Una nena vol arribar als núcols per ballar-hi. Com podrà arribar-hi? Li agradarà tant com pensa?

ISBN: 978-84-937669-8-8

ANY DE PUBLICACIÓ I LLOC D'EDICIÓ: 2007, Pontevedra

EDAT: A partir de 3 anys

ASPECTES A DESTACAR: Les imatges són vistoses, originals i amb molt color. Els elements de les imatges es veuen clars i diferenciats entre ells.

POSSIBILITATS DIDÀCTIQUES:
Permet treballar l'amistat, el companyerisme, les relacions socials, la diversitat existent entre persones i cultures.